عوارض قرص گلوریا تقلبی
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری گلوریا محصول شرکت گلوریا اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. این قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد. توجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد. بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

فواید مصرف قرص کاهش اشتهای گلوریا

  • کاهش و بستن اشتهای کاذب برای بیماران مبتلا به چاقی
  • کاهش سایز بی‌نظیر در نواحی شکم» پهلو و ران
  • کاهش کلسترول خون
  • کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن
  • بالابردن سطح انرژی بدن برای شکسته شدن استپ وزنی

ترکیبات قرص گلوریا

از آنجایی که قرص لاغری گلوریا دارای ترکیبات طبیعی می باشد، نسبت به داروهای شیمیایی طرفداران زیادی برای خود دارد. ترکیبات قرص گلوریا اصل عبارتند از:

  • لوتوس هندی (گل لاله مردابی)
  • عصاره ریشه بهارنارنج
  • عصاره کاسیا
  • گیاه هل باد
  • گیاه بابا آدم
  • گرده موم زنبور عسل

https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1358/Home/gloria_slimming_pills

 

Gloria slimming pill is a product of Gloria Spain and is one of the best-selling slimming pills in recent years. This slimming pill breaks down fat molecules and converts them into energy in the body by increasing the body's metabolism. Gloria slimming pills also prevent the absorption of fat in the body and, by drastically reducing appetite, cause the body to use accumulated fats to provide energy. Note that this pill, in addition to reducing appetite, also has fat burning properties. Therefore, consuming plenty of water during the period of taking this pill is mandatory.Consumption of two glasses of water before lunch and dinner is recommended for the optimal effect of Gloria slimming pills. Also, while taking Gloria slimming pills, you can use daily multivitamins to provide the minerals and vitamins your body needs.

آیا قرص لاغری گلوریا می تواند توده های چربی قدیمی بدن را از بین ببرد؟

چربی های انباشته شده در قسمت های شکم و پهلو معمولا توسط رژیم و ورزش به سختی از بین می روند. ترکیبات قرص لاغری گلوریا به گونه ای است که می تواند چربی های قدیمی و انباشه موجود در قسم های شکم و پهلو را از بین برده و موجب کاهش وزن و کاهش سایز قابل توجهی شود. بنابریان با مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید علاوه بر دست یافتن به کمری باریک تر، از شر چربی های قدیمی دور شکم و پهلو راحت شوید.

آیا قرص گلوریا برای بهبود چربی سوزی و همچنین رفع استپ وزنی مناسب است؟

یکی از دغدغه های افرادی که نسبت به کاهش وزن اقدام می کنند، پایین بود متابولیسم و توقف کاهش وزن بعد از مدتی کوتاه است. این مورد در زمان استپ وزنی رخ می دهد و لازم است از یک مکمل لاغری قدرتمند جهت رفع استپ وزنی استفاده شود. قرص لاغری گلوریا می تواند با افزایش متابولیسم بدن باعث شکستن استپ وزنی شده و کاهش وزن فرد استفاده کننده را مجددا شروع نماید.

با استفاده از قرص لاغری گلوریا، چربی های انباشته شده در بدن شکسته شده و به انرژی مصرفی بدن تبدیل می شود.

آیا قرص لاغری گلوریا از ابتلا به یبوست جلوگیری می کند؟

فیبر موجود در گیاه لوتوس که یکی از ترکیبات اصلی قرص لاغری گلوریا می باشد، تاثیر زیادی در پیشگیری از یبوست در دوران مصرف این مکمل لاغری دارد. این در حالی است که مصرف اکثر داروهای لاغری با عوارضی مانند ابتلا به یبوست همراه است.

آیا قرص گلوریا کلسترول و قند خون را کاهش می دهد؟

یکی از عوارض متداول افزایش وزن، ابتلا به قند و چربی خون بالا است. قرص لاغری گلوریا با جلوگیری از جذب قند و چربی در بدن، از بالا رفتن قند و چربی خون جلوگیری می کند.

عوارض احتمالی حین مصرف قرص گلوریا

✅ بی‌خوابی: به علت بالا رفتن سطح انرژی و کافئین موجود در محصول

✅ سردرد و سرگیجه

✅ بی‌حالی

✅ تشنگی

✅ تپش قلب

✅ افت فشار خون





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: